راهاندازی یک استارتآپ جدید استرسزا و دشوار است. خبر بد اینکه بیشتر استارتآپها در عرض دو سال بار خود را نمیبندند و سرمایه کافی برای حفظ کسبوکار را به دست نمیآورند. اما اگر استارتآپ شما وبسایتی فوقالعاده داشته باشد، روشهایی وجود دارد که با استفاده از آنها میتوانید دسترسی
استفاده از وبسایت شمارش معکوس قبل از راهاندازی
ابتدا باید یک پایگاه داده از ایمیلهای مشتریان بالقوه ایجاد کنید. یکی از تاکتیکهای مناسب ایجاد یک صفحه شمارش معکوس برای وبسایت خود است، قبل از اینکه بخواهید کسبوکارتان را راهاندازی کنید. بهعلاوه میتوانید یک فرم اشتراک روزنامه ایمیلی در آنجا قرار دهید تا نشانی ایمیل افراد علاقهمند را دریافت کنید.
برگزاری مسابقات اشتراکگذاری اجتماعی
میتوانید مسابقهای راه بیندازید و از بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه بخواهید اطلاعات وبسایت شما را به اشتراک بگذارند.
شهرت خود را مدیریت کنید
اکثر استارتآپها پول کافی برای استخدام یک شرکت تبلیغاتی با خدمات کامل یا راهاندازی یک کمپین تبلیغاتی را ندارند، اما میتوانند از خدمات شرکتهای مدیریت شهرت استفاده کنند تا به طور مناسبی از مشتریان بخواهند نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه دهند و کمپینهای محتوایی به راه بیندازند. ترویج نظرات مثبت در وبسایت، و حتی در وبسایتهای شخص ثالث، میتواند به ارسال سیگنالهای مثبت به مشتریان بالقوه کمک کند. حدود ۸۰ درصد از فروشندگان آنلاین از نظرات آنلاین در تصمیمگیریهای خود استفاده میکنند.
برای مخاطبان خود محتوا تولید کنید
یک وبسایت استارتآپی در صنعت رقابتی معمولا بهسرعت غرق نمیشود؛ اما در هر صورت باید برای مخاطب خود در بلاگ استارتآپ محتوای مناسبی تولید کنید. معمولا مطالب ارسالی در بلاگ صفحات خوبی را ایجاد میکنند که مشتریان بالقوه را از طریق موتورهای جستجو به سمت وبسایت شما هدایت میکنند و اگر شما در هر پست محتوای خوبی درباره خدمات و محصولات خود ارائه دهید، میتوانید خوانندگان بلاگ خود را به مشتریان واقعی تبدیل کنید.