
به اطلاع تیم های راه یافته به مرحله دوم می رساند، کمپ منتورینگ مسابقه طراحی کمپین بازاریابی در روز پنج شنبه مورخ 14 تیرماه از ساعت 9 تا 18 در محل پژوهشکده علوم و فناوری انرژی دانشگاه شریف برگزار می گردد. هدف از برگزاری این کمپ آشنایی شرکت کنندگان مسابقه با نقطه نظرات داوران و بهبود و ارتقای طرح ها می باشد. بخش های این کمپ عبارتند از ارائه داوران، منتورینگ تیم ها، برگزاری مینی گیم و پذیرایی. شایان ذکر است حضور 12 تیم راه یافته به مرحله دوم مسابقه در این کمپ الزامی می باشد.