هر تیم در گروه های دو الی ۴ نفره می تواند در مسابقه شرکت نماید و ایده ها و پیشنهادات خود را به همراه ویدئوی چهار دقیقه ای شامل معرفی اعضای تیم و خلاصه ای از طرح به سامانه پرابلم ارسال نماید.
این مسابقه در دو مرحله برگزار خواهد شد. در مرحله اول که تا ۱۷ خرداد ماه می باشد، تیم ها ایده های خود را در قالب یک فایل پاورپوینت ارسال خواهند کرد. سپس تیم داوری که متشکل از برترین های حوزه مارکتینگ و برندینگ در ایران می باشد، ایده ها را بررسی کرده و تیم های راهیافته به مرحله دوم تا تاریخ ۷ تیراعلام خواهد شد. در ابتدای مرحله ی دوم، کمپی برگزار خواهد شد تا تیم های راهیافته به مرحله دوم بتوانند با حضور منتورهای مختلف ایده های خود را تکمیل نمایند. سپس تیم ها یک هفته زمان دارند تا ایده ی خود را نهایی کنند و تا در تاریخ ۲۸ تیر ماه در حضور داوران به ارائه ی ایده ی خود بپردازند. تیم برتر در پایان رویداد و پس از ارائه ی تمام تیم ها اعلام خواهد شد.
زمانبندی مسابقه

۱۵ میلیون تومان
جایزه نقدی به تیم دوم
۲۵ میلیون تومان
جایزه نقدی به تیم اول
مشاوره در اجرای کمپین به پالایشگاه نفت پارس
۱۰ میلیون تومان
جایزه نقدی به تیم سوم
پالایشگاه نفت پارس برای افراد تیم های راهیافته به مرحله دوم، امکان استخدام و کارآموزی را فراهم کرده است
سوالات متداول
شروع ثبت نام در مسابقه از فروردین ماه ۱۳۹۷ شروع شده و تا ۱۰ خرداد ادامه خواهد داشت.
مسابقه دو مرحله ای بوده و تیم های راهیافته به مرحله دوم، منتورینگ میشوند تا ایده ی نهایی خود را به صورت واقعی ارائه دهند.
مهلت ارسال اثار برای مرحله اول تا تاریخ ۱۰ خرداد می باشد. پس از اعلام نتایج تیم های راهیافته به مرحله دوم (۲۲ خرداد ماه)، این تیم ها تا تاریخ ۱۴ تیر ماه فرصت دارند ایده ی خود را تکمیل کرده و در رویداد نهایی به صورت حضوری در مقابل داورها به ارائه بپردازند.
جوایز تیم های برتر به شرح زیر است:
تیم اول: ۲۵ میلیون تومان + مشاوره در اجرای کمپین به پتروشیمی نفت پارس
تیم دوم: ۱۵ میلیون تومان
تیم سوم: ۱۰ میلیون تومان
لازم به ذکر است پتروشیمی نفت پارس برای افراد تیم های راهیافته به مرحله دوم، امکان استخدام و کارآموزی را فراهم کرده است.
هزینه ی ثبت نام برای هر تیم مبلغ ۹۸ هزار تومان می باشد.
در مرحله اول تیم ها به صورت غیرحضوری ایده های خود را در قالب فایل پاورپوینت و ویدئوی ۴ دقیقه ای در سامانه پرابلم آپلود خواهند کرد. تیم های راهیافته به مرحله دوم به صورت حضوری و در مقابل داوران ایده های خود را ارائه خواهند داد.