بلاگ

بلاگ

اهمیت واسطه ها در پیاده‌سازی نوآوری باز

یکی از جنبه‌‌هایی که نوآوری باز را از دیگر روش‌های مدیریت نوآوری متفاوت می‌کند، وجود شرکت‌های واسطه نوآوری باز است. اگر بخواهیم خیلی ساده واسطه نوآوری باز را تعریف کنیم لازم است به تعریف هنری چسبرو روجوع کنیم: «شرکت‌هایی که به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا…
تیم رسانه
تیر 2, 1399
بلاگ

نقش جمع سپاری در رشد کسب و کار ها چیست؟

اصطلاح جمع سپاری را می‌توانیم این طور تعریف کنیم: «فرآیند برون سپاری کردن یکی از عناصر کسب و کار خود و درخواست همکاری از افرادی که در کسب و کار شما حضور ندارند.». این فرآیند عموما از طریق مسیر‌های آنلاین صورت می‌گیرد. در این مقاله…
تیم رسانه
خرداد 10, 1399
بلاگ

5 راهکار مدیریت نوآوری در کسب و کارهای کوچک

در دنیایی که سرعت تغییرات و پیشرفت در کسب و کارها بسیار بالا است، نوآوری می‌تواند کلید تضمین موفقیت طولانی مدت باشد. با این اوصاف اگر شرکت شما نوآوری ندارد و فرآیندهایش را از نو بازسازی نمی‌کند پس به احتمال زیاد از باقی شرکت‌ها عقب…
تیم رسانه
خرداد 7, 1399
بلاگ

فرایندهای نوآوری را چطور مدیریت کنیم؟ + ویدیو

امروزه چه چیزی شرکت‌ها را به چالش می‌کشد؟ ضعف در نوآوری یا عدم تطابق با تغییرات بازار؟ یا ضعف در پیش‌بینی تغییرات نیازهای مشتریان؟ هرکدام از این موارد که باشد، شرکت‌ها نیاز دارند تا نقاط ضعف و مشکل خود را شناسایی کنند چرا که نوآوری…
تیم رسانه
خرداد 7, 1399