بلاگ

بلاگ

اینفوگرافیک: نوآوری باز چیست؟

نوآوری باز روشی‌ست که ثابت می‌کند واحدهای اقتصادی می‌توانند به همان اندازه که از ایده‌های داخلی استفاده می‌کنند، از ایده‌های خارجی نیز استفاده کنند. همچنین معتقد است که روی آوردن به ایده‌های خارجی و استفاده از آن‌ها در کنار ایده‌های داخلی می‌تواند سرعت رشد تکنولوژی…
بلاگ

4 دلیلی که باعث شکست کمپین جمع‌سپاری می‌شود

به ازای هر کمپین جمع‌سپاری موفق، تعداد زیادی کمپین ناموفق وجود دارد. اما چرا بعضی از کمپین‌ها موفق می‌شوند و بعضی دیگر شکست می‌خورند؟ دلیل این اتفاق می‌تواند انتخاب نادرست پلتفرم جمع‌سپاری باشد و نه ایده کمپین. پلتفرم‌های جمع‌سپاری امروزه بسیار رایج هستند. بازاریابان، متخصصین…
بلاگکمپین بازاریابی نفت پارس

داستان موفقیت نوآوری باز: طراحی کمپین بازاریابی

مقدمه با بالا رفتن سرعت انتقال اطلاعات و ساده‌تر شدن به اشتراک‌گذاری دانش، میزان اطلاعات عمومی مردم از برندها و محصولاتشان افزایش یافته است. همین امر موجب شده است تا رقابت سخت و دشوار شود و شرکت‌ها برای ماندن در بازار با استفاده از خلاقیت…
بلاگ

کیس استادی: استفاده از نوآوری باز در صنعت غذا

پلتفرم نوآوری باز IdeaKen در یکی از پروژه‌های خود میزبان مسائل نوآوری باز یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه غذا بوده است. این مسئله که از سه چالش مجزا تشکیل شده، در حوزه غذا تحولاتی ایجاد کرده است که در آینده مطمئناً به بهبود وضعیت…