بلاگ

بلاگ

شرکت لگو چطور از نوآوری باز استفاده می‌کند؟

بر اساس گزارش PwC شرکت های نوآور نسبت به سایر رقبا، به طور متوسط 26% سود بیشتری تجربه می‌کنند. در برخی صنایع که وابسته به تکنولوژی می‌باشد نوآوری در محصولات و تکنولوژی لازمه ماندگاری در صنعت است. نوآوری باز که اولین بار توسط هنری چسبرو…
امیررضا فخاریان
فروردین 26, 1398
بلاگ

اهمیت واسطه‌ها در پیاده‌سازی نوآوری باز

یکی از جنبه‌‌هایی که نوآوری باز را از دیگر روش‌های مدیریت نوآوری متفاوت می‌کند، وجود واسطه‌ها است. اگر بخواهیم خیلی ساده واسطه نوآوری باز را تعریف کنیم لازم است به تعریف هنری چسبرو روجوع کنیم: «شرکت‌هایی که به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا جنبه‌های مختلف نوآوری…
امیررضا فخاریان
فروردین 18, 1398
بلاگ

فرآیندهای نوآوری را چطور مدیریت کنیم؟ + ویدیو

نوآوری معمولا با تغییرات همراه است؛ تغییر در محصول، خدمات، ظرفیت‌ها، مدل‌های کسب و کار و حتی تغییر در استراتژی. مدیریت کردن این تغییرات و در کل فرآیند ایجاد نوآوری در سازمان نیازمند دانش است تا بتوان بهترین راه‌کار را به دست آورد. مدیریت نوآوری…
بلاگ

مدیریت نوآوری چیست و چرا کسب و کارها به آن نیاز دارند؟

امروزه چه چیزی شرکت‌ها را به چالش می‌کشد؟ ضعف در نوآوری یا عدم تطابق با تغییرات بازار؟ یا ضعف در پیش‌بینی تغییرات نیازهای مشتریان؟ هرکدام از این موارد که باشد، شرکت‌ها نیاز دارند تا نقاط ضعف و مشکل خود را شناسایی کنند چرا که نوآوری…