بلاگ

بلاگ

مزیت های نوآوری باز برای شرکت‌ها و متخصصین (اینفوگرافی)

نوآوری باز به عنوان مفهومی برای حل مشکلات سازمانها از طریق نیروهای خارج سازمان از سال 1960 مطرح گردیده و چند سالی ست که توجه شرکت ها را به خود جلب کرده است. (اگر میخواهید در خصوص نوآوری باز بیشتر بدانید اینجا را کلیک کنید.)…
Arash Borjikhani
مهر 10, 1396
بازیهای ویدئوییبلاگ

کسب و کارهای ایرانی چگونه جای خالی تحریم ها را پر میکنند؟

  تحریم های شرکت های آمریکایی در دنیای کسب و کارهای ایرانی اتفاق تازه ای نیست و هرازچندگاهی اخباری مبنی بر غیر فعل شدن خدمات برای ایران از طرف شرکت های بزرگ شنیده میشود. تحریم های اپل استور تقریبا برای ایرانی ها عادی شده است.…
Arash Borjikhani
مهر 2, 1396
بلاگدسته‌بندی نشده

پرابلم، مدیریت نوآوری را برای شرکتها، ساده میکند!

چالش نوآوری برای سازمانها، مساله ی تازه ای نیست. ماندن در رقابت، حفظ بازار یا مزیت رقابتی و همچنین ورود به بازار تازه میتواند از جمله دلایلی باشد که کسب وکارها ناچارند به نوآوری روی بیاورند. از آنجایی که تنها داشتن ایده های ناب یا…
Arash Borjikhani
شهریور 12, 1396
بلاگ

نوآوری باز ، فرصتی برای متخصصین و پژوهشگران

نوآوری باز، اصطلاحی است که توسط  هنری چسرو در سال 2003 مطرح گردید و به حل مسایل سازمانها توسط افراد در خارج از سازمان گفته می شود که رفته رفته توانسته به راه حلی جذاب برای حل مسایل و پیچیدگی های سازمان های بزرگ تبدیل…
Arash Borjikhani
شهریور 6, 1396