برنامه زمانی مسابقه داشبرد تحلیلی بازی های ویدیویی

توسط اردیبهشت 24, 1396 بازیهای ویدئویی

ثبت نام اولیه: تا 22 اردیبهشت
این ثبت نام اولیه و به معنای اعلام آمادگی برای حضور در مسابقه است.

نشست عصرانه با داوران: توضیح حضوری مسابقه و راهنمایی: یکشنبه 31 اردیبهشت
در این نشست طراح مسابقه و داوران توضیحاتی را به صورت حضوری به شرکت کنندگان ارائه کرده و پرسشهای آنها را هم پاسخ خواهند داد. همچنین در این نشست راهنمایی هایی به شرکت کنندگان برای موفقیت بیشتر ارائه می شود. ضمنا در مورد جوایز مخفی مسابقه صحبت خواهد شد!

ارائه مستندات و نقشه راه تولید برنامه: شنبه 20 خرداد
شرکت کنندگان باید نقشه راه تولید برنامه خود و مستندات فنی را تا تاریخ 20 خرداد 96 ارائه کنند. این مستندات نشان می دهد که شرکت کنندگان چه برنامه ای برای تولید جواب مسابقه دارند و در چه مسیری SDK خود را توسعه خواهند داد.

راهنمایی و هدایت شرکت کنندگان
تا پیش از پایان مهلت مسابقه، داوران به ارائه راهنمایی به شرکت کنندگان و پاسخ به سوالات آنها می پردازند و در صورت نیاز نشستهای حضوری عمومی نیز در این مورد برگزار خواهد شد.

داوری اولیه: ۱۵ مرداد
شرکت کنندگان یک ویدیو از اینتگریت کردن SDK ضبط کرده و در سایت بارگذاری می کنند. در این ویدیو مراحل اینتگریت کردن SDK در یک پروژه از صفر نشان داده می شود تا سادگی استفاده از آن بررسی شود. کل مراحل اینتگریت کردن نباید بیش از 20 دقیقه طول بکشد.
شرکت کنندگان همچنین باید یک نرم افزار آزمایشگر برای SDK خود آماده کنند که به شبیه سازی بار روی SDK بپردازد. ویژگیهای دقیق این آزمایشگر به زودی اعلام خواهد شد. داوران با استفاده از این آزمایشگر SDK شرکت کنندگان را بررسی خواهند کرد.

داوری شفاهی: ۲6 مرداد
شرکت کنندگان برگزیده در داوری شفاهی علاوه بر همراه داشتن کد های خود، باید بر کد مسلط بوده و نرم افزار خود را به صورت حضوری برای داوران ارائه کنند.

اعلام نتایج و رویداد اهدای جوایز: 27 مرداد
در روز جمعه 27 مرداد نشستی برای اعلام برنده مسابقه و اهدای جایزه برگزار می‌شود.